Coccolino Care gél 63PD Sensitive
Kód: E8720181549564Související produkty
Detailní popis produktu
- Coccolino Sensitive tekutý prací přípravek 63 praní 2,52l
- Coccolino gel Sensitive 63 praní
- Hledáte prací gel, který udělá prádlo čistým, dodá mu svěžest a zároveň je jemný pokožce? COCCOLINO Sensitive vám poslouží jako univerzální prací prostředek, je vhodný pro lidi s citlivou pokožkou. S tímto gelem můžete prát jakékoliv oblečení, jelikož jsou jeho součástí složky pro různé materiály prádla. Máte-li na oblečení skvrny, prací gel je spolehlivě odstraní. Prací gel Coccolino Sensitive byl vyvinut pro každodenní běžnou péči o prádlo a je dermatologicky testovaný. Tento gel na praní byl vyvinut pro barevné prádlo i bíle prádlo. Prostředek zajistí, že prádlo neztratí svůj tvar během praní ani sušení. Pro dokonalý zážitek z praní kombinujte s avivážemi Coccolino Pure a Coccolino Sensitive.
- Vlastnosti gelu Coccolino Sensitive :
- - Tekutý prací gel
- - Jemná receptura
- - Šetrný k citlivé pokožce
- - Dermatologicky testovaný
- - Odstraňuje skvrny
- - Vhodný na bíle i barevné prádlo.
- Coccolino prací gel příjemně voní a je vysoce šetrný k prádlu, přičemž účinně odstraňuje skvrny. Rozpouští se i při nízkých teplotách a chrání tak nejen vaše oblečení, ale i přírodu.
- Prací gely Coccolino pronikají do vláken oblečení, kde pomáhají obnovovat jejich pružnost a původní kvalitu, ale také se postarají o dlouhodobou sytost barev vašeho prádla. Úspěšně odstraňují skvrny i při nízkých teplotách a zanechají jej nádherně voňavé.
Společnost Unilever se řadí mezi největší dodavatele potravin, výrobků pro péči o domácnost a výrobků pro osobní péči na světě. Do jejího portfolia spadá více než 400 značek, zahrnujících oblíbené značky Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum nebo Algida, které mají své stálé místo v domácnostech po celém světě. Zodpovědné podnikaní společnosti stanovuje Unilever plán udržitelného rozvoje (USLP), představený v roce 2010. Ten leží v srdci všeho, co Unilever dělá. Jeho cílem je za současného růstu byznysu snižovat environmentální stopu a přitom zvyšovat pozitivní dopad na společnost. Značky společnosti Unilever se stále více zaměřují na to, aby měly jasně vymezené společenské nebo environmentální poslání. Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. UNILEVER ČR, spol. s r. o., s hlavním sídlem v Praze, je součástí regionu Východní Evropa (EE) spolu s dalšími devatenácti pobočkami.
XL
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.