Podmínky k vrácení zboží či reklamaci
Vrácení zboží a Reklamace
Chcete zboží vrátit? Jako spotřebitel máto právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží bez udání důvodu.*
- Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Zboží pošlete na adresu:
LAVONIO s.r.o., Nádražní 270, Slavičín 763 21, Česká republika.
- Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
- Se zbožím musí být zaslán vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
- Pokud bude zboží zasláno prodávajícímu na dobírku, zásilka nebude přijata. Náklady spojené s vrácením zboží nese výlučně kupující.
- Peníze Vám vrátíme bankovním převodem co nejrychleji, nejdéle do 14 pracovních dnů.
Chcete reklamovat zboží? Jako spotřebitel máte právo reklamovat zboží ve lhůtě dvou let ode dne převzetí zboží.*
- Napište na emailovou adresu: obchod@drogerieshop.cz:
- Číslo objednávky
- Popište vadu zboží spolu s požadovaným způsobem vyřízení reklamace
- Přiložíte fotodokumentaci daňového dokladu, štítku zboží a vadu samotného zboží.
- Vaše číslo bankovního účtu pro případné vrácení peněz.
- Reklamaci vyřídíme a informujeme Vás do 30 dnů od uplatnění reklamace.
*Odstoupení od smlouvy ve 14 dnech od převzetí zboží bez udání důvodu a reklamační proces uvedený výše se nevztahuje na případy, kdy kupující, uzavřel kupní smlouvu s prodávajícím v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen „podnikatel“). Práva podnikatele z vadného plnění a právo na odstoupení od smlouvy se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
Další práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího z uzavřené kupní smlouvy jsou stanoveny v obchodních podmínkách prodávajícího.